czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Award! 1

''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody' należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań' 
Nominował mnie blog Life is a suprise.
Pytania i odpowiedzi:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
* Spotykać się z przyjaciółmi.
2. Co sprawiło że zaczęłaś pisać bloga?
* Myślę że byłam spragniona czegoś innego.
3. Co jest twoją motywacją?
* Nie mam jej.
4. Jaki jest twój ulubiony czas w roku?
* Wakacje!
5. Masz jakieś kolczyki?
* Tak w uchu xD
6. Masz drugie imię? Jakie?
* Nie nie mam drugiego imienia.. i się cieszę xd
7. Ulubiona pora roku?
* Wiosna i Lato
8. Kawa czy herbata?
* Kawa!
9. Podoba ci się swoje imię?
* Nigdy!
10. Woda mineralna vs. Gazowana?
* jeden ciul xd
11. O czym najczęściej myślisz?
* o 1D <3
Ja nominuje tylko 5 blogów ;/ :
Pytania:
  1. Ulubiona książka?
  2. Ulubiony cytat?
  3. Ulubiony kolor?
  4. Co Cię zainspirowało do napisania bloga?
  5. Jaką masz pasję?
  6. Uznajesz zasadę obs. za obs. ?Co o niej myślisz?
  7. Jaka piosenka przypomina Ci najszczęśliwszą chwile w życiu?
  8. Ulubiony przedmiot w szkole?
  9. Co sądzisz o rasizmie? 
  10. Jesteś tolerancyjny ? 
  11. Opisz swoje życie jednym słowem.
  12. ~ Dobi



1 komentarz:

  1. Dziękuję ci za nominacje :)
    Mój uśmiech zdecydowanie się powiększył :)
    Miałam i dalej mam ciężki dzień i to jakoś mi umiliło moment ;)

    Dziękuję, jestem ci wdzięczna. Postaram się to zrobić w najbliższym, wolnym czasie :)
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń