poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rozdział 3

*Oczami Chloe*
Siedziałam przy oknie. Myślałam o rodzicach i o tym wszystkim co im zrobiłam. Tak, to były złe rzeczy. Nie wiem czemu ale żyłam przeszłością, nie teraźniejszością.. I to mnie niszczy. Mam słabą psychikę, za bardzo też przejmuje się opinią innych na mój temat. A Niall? Niall to uroczy mężczyzna. Wiele dziewczyn pewnie go pożąda. I to właśnie mnie w nim odpycha. Boję się, że pewnego dnia ktoś by mi mógł go zabrać. Chyba każda z nas by tak miała. Dziewczyny w ogóle są zazdrosne. Taka nasz natura. 
Wytarłam łzy wstałam i poszłam się przewiedżyć. Przyszła do mnie jedna z pielęgniarek (ta milsza).
- Słyszałaś że jutro mają ci dać wypis?
Ulga. W końcu wolność, na wieki. Oczywiście nie będzie dla mnie wolności bez leków. Zastanawiałam się czy nie pójść do Nialla, lecz zrezygnowałam z tego pomysłu, na chwilę.
- Coś ty?! - Uściskłam ją. Pobiegłam prosto do Nialla. - Niall! Gdzie jesteś?! 
- Tu, tu coś się stało?
- Wypisują mnie jutro! - mocno go przytuliłam.
- Cieszę się. - uśmiechnął się.
- Coś nie widać.
- No bo.. Ja się w tobie... no wiesz.. zakochałem.
Spojrzałam na niego z lekko otwartą buzią.
- Szalenie się w tobie zakochałem. I jak Cię wypiszą, to już nie będę mógł cię widzieć. Piękną kobietę mojego życia.
- Niall ja a.. - zająkałam się. - Ja nie wiedziałam.
- No to już wiesz. Za bardzo się wstydziłem ci to powiedzieć.
- Że mnie wypisują, to nie znaczy że nie będę Cię odwiedzała. - jeszcze raz go przytuliłam. Ale teraz jeszcze mocniej, ile tylko było we mnie siły.
- Kocham cię - wyszeptał mi do ucha.
Pocałowałam go w policzek i odeszłam.
*Następny dzień, po wypisie przy wyjściu*
- Na pewno mnie nie będziesz odwiedzała.
-Skąd to masz wiedzieć?
- Moje przeczucie. 
- To źle ci podpowiada. - próbuje odejść gwałtownie lecz Niall bierze mnie za rękę, przyciąga do siebie i całuje. 
Puścił mnie. Dałam mu liścia.
- Do zobaczenia. - odeszłam. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam że w Weekend nie pojawił się rozdział, ale postanowiłam że w weekendy będę dawałą sobie spokój. Złożyłam też zamówienie TRAILERU na Bajkowe Zwiastuny. Więc się go spodziewajcie w najbliższym czasie. :)))

~ Dobrusia

1 komentarz:

  1. Hej! Nominowałyśmy cię do LBA. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://life-is-a-suprise-ff.blogspot.com/2015/01/liebster-award-x4.html . Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń